четвъртък, 30 юни 2016 г.

10 мои странности

Здравейте! 

Реших да направя публикация 10 странни факта за мен, за да ме опознаете. Аз лично много обичам да чета блогове и да гледам клипове на такава тема, затова се надявам и на Вас да Ви бъде интересно!

1. Голяма хипохондричка съм (страхувам се от болести)

2.Имам късметлийска ластичка за коса. Вярвам, че ластичката ми за коса ми носи късмет, защото я имам от месеци и съм минала през много с нея (с нея си издържах изпитите).

3.В някои отношения съм голям педант и искам всичко да ми е подредено. Много пазя учебниците си да не се намачкат. Имам една смешна история. Веднъж едно момиче случайно изля чаша с вода върху раницата ми и се намокриха всичките ми учебници. След като изсъхнаха станаха на вълни и накарах майка ми да ги глади с ютията. Оттогава често си се шегуваме, че скоро не ми е  гладила учебниците.

4. Броя колко сладко съм яла на ден, защото си внушавам, че няма да спа(може би се дължи на майка ми, която все повтаряше да не ям сладко вечер)

5.Не съм много приказлива в компания. Предпочитам да слушам хората, отколкото аз да говоря.

6.Пазя стари вещи. Много ме е жал да хвърля неща като детски рисунки (по-скоро драсканици), малки дрехи и обувки. Не знам как ще се сбогувам с всичко това, когато трябва да се изнасяме от дома ни ( ще се местим скоро )

7.Изключително трудно си харесвам нови дрехи. Имало е случаи, вкоито съм се лутала с часове в мола и нищо не съм си купувала (едва ли съм само аз)

8.За известно време бях веган. Много обичам животните и не искам да ги наранявам, но веганството не ми се отрази добре. Чувствах се отпаднала, депресирана, изморена ( с една дума парцал). Още искам да съм веган, но ме е страх за здравето ми. Сигурно сте чували за дефицит на Б12. Този витамин се приема по естествен начин само чрез животински продукти. Сигурно има други начини, по които се справят веганите като таблетки и инжекции, но все пак се страхувам.

9.Постоянно се опитвам да ям здравословно. От един месец закусвам само плодове, ям малко сладко (заради диетата не ям вече нищо сладко, може да видите публикациите ми на  тема диетата),избягвам мазни меса, пържено и т.н.

10.От години имам сенна хрема и не се лекува. Всеки ден пия хапчета и тази година се чувствам по-добре, но няма лек, тя просто се израства или продължава.

Няма коментари:

Публикуване на коментар