вторник, 5 юли 2016 г.

Ревю на Essence fixing powder и essense brush powder

Здравейте! Искам  да споделя с Вас мнението си за продукт, който използвам ежедневно и съм много доволна от него.Това е фиксиращата пудра на essence, която нанасям с четката за пудра на същата марка.

Пудрата е безцветна и е подходяща както за фиксиране на грима, така и за придаване на матов завършек на лицето.

Опаковката е изключително удобна за ежедневното използване и коригиране на грима през деня. Такъв тип пудра ми е по-удобен, отколкото насипната пудра. 

Както виждате от снимките в кутийката и на пръста ми, пудрата изглежда много бяла, но разнесена на лицето(в този случай на ръката) стои много добре и пасва на всеки тен.

Аз използвам продукта в Т-зоната, където си проличават първите капки пот и над горната уста.
Когато нося коректор или BB крем ги запечатвам с пудрата за по-голяма дълготрайност. Също ще Ви бъде много полезна за специални поводи и празници, които не минават без снимки. С тази пудра лесно можете да предотвратите ефекта лъщящо лице.

Заедно с пудрата си купих и четката на essence за пудра. На пръв поглед изглежда като четка от типа с два вида косъма, но както може и да се очаква от една четка с изкуствен косъм, просто един косъм е боядисан в два цвята-бяло и лилаво. За мен това не е важно, тъй като този тип е по-подходящ за нанасяне на кремообразни продукти. Изключително мека е и за цели три почиствания(пранета) са паднали само един-два косъма.
Нанася много равномерно продукта.

Надявам се да съм Ви помогнала с информация и да споделите каква пудра използвате Вие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар