вторник, 12 юли 2016 г.

Приложенията на бебешката пудра

Здравейте! 

Малко хора знаят колко мултифункционален продукт е бебешката пудра и как може да улесни ежедневието Ви. Ето малка част от многото приложения на бебешката пудра:

1. Против протриване
По пълните хора и не само знаят колко е неприятно да се протриеш между краката, когато носим  поли или къси панталонки. Разтрийте малко пудра по бедрата и ще избегнете този проблем

2.На плажа
Сигурно не само аз мразя да ми полепне пясък по тялото, когато се пека на на плажа. Затова намазвам цялото си тяло с пудра и се радвам на морето.

3.Против потене
Лятото много се потим, но тук пудрата отново идва на помощ. Намажете се там, където на често се потите (аз се мажа на колянната и лакътната гънка, а на лицето използвам фиксиращата пудра на essence, може да намерите ревю в блога ми).
В горещите летни вечери е много неприятно да ти полепнат чаршафите и по краката, затова посипете малко пудра по леглото и спете спокойно!

Надявам се да съм Ви била полезна и да пробвате бебешката пудра. Може да я закупите от козметичен магазин или аптека. Моята струваше около 2,5 лв.

Няма коментари:

Публикуване на коментар