понеделник, 11 юли 2016 г.

Моите балсами за устни

Здравейте! Искам да споделя с Вас мнението си за балсамите за устни, които притежавам под формата на мини ревюта. Надявам се да Ви бъде интересно. :))

На снимката виждате една част от балсамите ми за устни.


1. Започвам от ляво на дясно.
Този балсам си го направих сама, когато беше модерно. Ето и рецептата:

Необходими продукти:
1/2 червило
1 ч.л. вазелин 
1 ч.л. течен шоколад

Начин на приготвяне:
Смесете продуктите и ги разбъркайте в тенджерка или друг съд. Разтопете сместа на котлона и прилейте в кутийка. ВНИМАНИЕ!!! Не ги разтапяйте в микровълнова. Аз се подведох от  видеата в YouTube, че така трябва, но моята микровълнова не издържа и гръмна. Най-вероятно има метал в червилото или вазелина и аз не мога да си го обясня...

Не мога да кажа, че много подхранва, но има много приятен лек цвят и мирише много вкусно. Затова си го пазя. :))

2. Сместа, която виждате в най-малката кутийка е скраб за устни, който много харесвам и си правя сама. Не е нужно наличие на масла, всеки може да си го направи само с мед и захар. Слагате продуктите в кутийката в отношение 1:1 и разбъркайте.

Много съм доволна от скраба, наистина отстранява кожичките, заради захарта. Освен това много подхранва устните благодарение на меда.

3. Следващият продукт е небезизвестния lip balm на NIVEA. Тези балсамчета се славят с лош състав и наистина не омекотяват устните, но ухаят много много приятно. Моето е с мирис на малина. Балсамът е подходящ за основа на матово червило, тъй като предпазва от изсушаване и белене. Не придава цвят, а по-скоро лек блясък.

4. Последният продукт е един от любимите ми балсами. Той е на марката Хималая и е на много достъпна цена ~ 2лв
Състава му е много хубав и може да се каже, че е натурален. Съдържа какаово масло и на това се дължи приятната му миризма. Използвам балсама целогодишно. Лятото предпазва от изсушаване и напукване от слънцето, а зимата от студа и вятъра. Под любимото Ви червило също ще стои много добре.

Другите два балсама са на BabyLips и имам особено мнение за тях. Всички знаем за лошия им състав и за изкуствената "вкусна" миризма. Не ми харесва формулата, защото усещам на устните си песъчинки и не ги подхранва. Но имат много приятен и лек цвят. Този отдолу е pink shok от electro серията, а другият отгоре-hot cocoa от коледната серия. Въпреки лошото качество аз ще ги изхабя, но не мисля, че ще повторя да си ги купя.   

Надявам се да Ви е било интересно, да направите скраба и балсамчето и да съм Ви помогнала с информация. :))

Няма коментари:

Публикуване на коментар