понеделник, 20 юни 2016 г.

Първи ден на 90 дневната диета

Днес започнах една диета, която искам да споделя с Вас.

90 дневната диета има няколко основни правила, характерни и за други диети. Ето някои от тях:
1. Закуската винаги е плод
2.Трябва да се пие 2 литра вода на ден (прочетете публикацията ми 5 причини да пием повече вода
3. По време на хранене не се пият течности. Пият се след половин час
4. Не се слага захар на напитките(кафе или чай). Може подсладител
5. 29-тият ден е воден- пие се само вода (този ден има йо-йо ефект)


Диета съдържа 4 дена, които се повтарят. Днес е първият ми ден-белтъчен
През този ден се ядат продукти с белтъци.

Ето какво ядох днес (менюто е полезно за тези, които имат желание да пробват диетата):

Закуска

Закусих с ябълка, като два часа след това хапнах един банан на точки (който не знае защо ''на точки'' нека провери тук- http://lekuva.net/102024/banani.html)


Обяд
За обяд ядох таратор, кашкавал и сирене.

Половин час след обяд се опитах да  наваксам с водата. С лимон ми е по-вкусно, затова стиснах няколко капки лимон.

Следобедна закуска
4 часа след обяда изядох една ябълка  (може и друг плод)

Вечеря
По принцип трябва на вечеря да ядеш същото, което и на обяд, но в двойно по-малко количество, обаче аз това правило не го спазвам

Вечерях шопска салата и Болярски хапки (пилешко бяло месо с гъби сметана и кисели краставички).

Ето сами видяхте, че тази диета не е мъчение и не гладуваш, а напротив хапваш си нормално по-малко (е вечерята ми не беше малко) и редовно.

Ако съм Ви заинтригувала следете блога ми, за да разберете менюто за следващите дни.

Няма коментари:

Публикуване на коментар