вторник, 6 декември 2016 г.

Blogmas #6 - Честит празник! Моят ден 2

Здравейте!
Първо искам да честитя на всички именници, банкери и бургазлии. Пожелавам ви много здраве, щастие и успехи!

Днес отново ще ви споделя как мина моят ден, тъй като е неучебен и мога да ви покажа  нови придобивки от днес.
Така...първо се oспах. Трябваше да ходя на изследвания и после при лекуващият ми лекар, тъй като имах инфекция, но естествено аз се oспах. Нищо де, отидохме 1 час по-късно, взеха ми кръв и отидохме на мола. През цялото време чакахме да излязат резултати, но оставихме посещението при лекаря за друг ден.

Нека да продължим с мола-купих си ново дънки, защото моето е много тънко за зимата и блуза за училище (имаме униформи).
Отидохме и в Aiko. От там си взех коледна декорация за стаята.  На снимката виждате стъклена купичка, сушени листа и дървено еленче. Чаят с круша и карамел е новото попълнение в колекцията ми от чай и е от Lidl, както и коледните лампички, които очаквах да са по-дълги, но все ще измисля къде да ги сложа.
Прибрах се ядох много набързо и седнах да уча (знам, големия почивен ден). По едно време се усетих, че съм заспала. Нищо де, баща ми ме събуди и ми подари кофа с портокали. Това ми е любимият зимен плод, веднага изядох 2. След като се направих домашното по музика (да, Бога ми, имаме домашни по музикаа) и по математика отидохме при дядо, който е именник. Тази година за пръв път ядох шаран на Никулден и не беше толкова зле, колкото очаквах, въпреки че не ми най-любимото.

Това беше от мен лягам, защото съм страшно уморена, лека :)).

1 коментар: