петък, 2 декември 2016 г.

Blogmas #2 - Коледно ми е в Jumbo

Здравейте!

Днес реших да ви покажа какво си купих от Jumbo. Мисля, че темата е подходяща, тъй като си накупихме и коледна украса.

Така...започвам с украсата естествено:

Купихме си нови лампички за елхата и златни топки, тъй като тази година украсихме елхата в златно и червено. Червените топчета ги купих за библиотеката в моята стая, но са прекалено тежки да се закрепят, затова и те намериха своето място на елхата. Взехме си и две гирлянди.

Продължавам с два дребни подаръка, които още не знаят, на кого ще бъдат подарени, но винаги имам нужда такива красиви свещници като подарък в последния момент. Също така, като любител на свещи и буркани (не знам защо, но съм луда по буркани) си взех свещ в буркан с аромат на ванилия.

На третата снимка виждаме два пакета бонбони, които са резултат от останалото детско в майка ми и баща ми. Майка ми взе един пакет, за да си напълни коледната кутия, а баща ми каза, че ще закачи шоколадовите играчки на елхата и така направи.

Взех си една златана боя за DIY,  за който вие ще разберете малко по-късно.

Купих си и термос с намерението да си правя чай за училище, но естествено аз пак не съм разбрала и съм си купила шейкър, при това дефектен, защото сламката му не пуска чая да отиде в устата ми...

И най-накрая - домашни потреби. Имахме нужда от ароматизатори за кола, телчета за миене на съдове, разделител, коледни салфетки, хавлийка, подложки за чаши, фибички, лепящи листчета във всякакъв размер и цвят и ето ги и тях:


Надявам се да ви е било интересно. Ако искате да прочете и предстоящите постове на тема Blogmas, последвайте блога ми. Лека :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар