сряда, 7 декември 2016 г.

Blogmas #7 - Коледен таг 2

Здравейте!

Днес продължавам с коледния таг:

7. Коя традиция чакате с нетърпение?
Да си отворя Good box декември е първото, за което се сещам. Друго... да си запалим пак камината на Коледа и да гледаме "Сам вкъщи", сутринта да закусим гофрети с шоколад и да си разменим подаръците.

8. Истинска или изкуствена е елхата ви?
Изкуствена

9. Коя е любимата ви храна през коледните празници? 
Минала година бяха постни лозови сарми, но също много обичам и всякакъв вид сладки ( въпреки че не ям в големи количества), млякото с какао не е храна, но трябва да бъде споменато, чийзкейк и др.

10. Бъдете честни: харесвате ли си подаръците, които получавате?
Не винаги. Като малка много се разочаровах, когато Дядо Коледа ми донеси една дебела русалка, а не Ариел, която си бях поръчала. Със сигурност има и други подаръци, които не са ми харесали, но аз помня предимно тези, които са ми харесали.

11. Кой е най-добрия подарък, който сте получавали?
Не мога да определя само един, но мисля, че най-много ми харесаха лилавите боти на токчета, които ми бяха подарък от родителите ми в 2-ри клас. 

12. Кое е мечтаното място, което искате да посетите на Коледа?
Нямам такова, защото за мен е важно само да съм с любимите хора. Тази година ще прекараме Коледа за втори път на вилата ни (къща за гости) в Черноморец.


Надявам се да ви е било интересно. Остава една част от коледния таг. Аз го пиша с голямо удоволствие, защото ми носи празнично настроение. Лека:)

1 коментар:

  1. МНого е хубаво на вилата, там няма как да не си в добро настроение, там царува спокойствие и топлина! Весели празници!

    ОтговорИзтриване