събота, 10 декември 2016 г.

Blogmas #10 - Моят ден 3

Здравейте!

Днес отново ще ви разкажа как мина денят ми. 

Събудих се в 10:30, закусвах и се приготвих да излизам. Както може би знаете преди около две седмици имаше промяна в обществения транспорт в Бургас и аз още не мога да се оправя, не ми се смейте. Предполагах кой автобус трябва да хвана, но не си вярвах и звънях на 5 човека да ми кажат кой автобус да хвана, мерси Наде и Ина. Стигнах до операта, малко закъснях, ама...
Влязохме в един хоби магазин и си купих червена панделка за един DIY, за който ще разберете скоро. За него си търсих и семена от мак, но никъде не намерих. Разходихме се, обиколихме центъра, спуснахме се към морската и започнах да огладнявам :D. 
Срещнахме се Ина, за която вече съм ви говорила. Обядвах пица (колко интересно).Разходихме се още малко и седнахме на сладкарница "Неделя". Мимето яде торта, аз пих много хубав чай "Градината на баба", а Ина беше преяла с McDonalds и не си поръча нищо ( Ина не ме убивай). Стояхме около час и половина, говорихме си, снимахме се и тръгнахме да се прибираме.






















































По пътя установихме, че издавам много странен звук, докато се смея и се посмяхме малко. Копирахме един лист за домашна в квартална книжарница и отидохме в Bila да търсим маково семе, нямаше. Отидохме вкъщи и се заловихме да готвим и да майсторим. Всичко ни се получи много добре, но вие ще разберете подробности в следващите постове. Разбрахме, че не я трябвало да търсим маково семе, а карамфилово. Докато готвихме, отново много се забавлявахме. Коментирахме новата песен на Гери-Никол и ударението на "откачена". Ина сподели, че първо не я е харесвала, но сега много се раздава на нея. Пускахме си и новата на Сантра и Емил Конрад (със сигурност я знаете) , всеки път си изкарвахме акъла, като започне. Ина се научи да сменя цветовете на тавана ни, както виждате на снимката. 




















С майка ми ги изпратихме до тях и отново отидохме на Bila. Аз си  харесах комплект от два душ гела на Palmolive с шоколад, които са на голямо намаление с карта, но аз я забравих и ще отида утре. Прибрах се, вечерях и гледах Grinch.

Ако искате да видите части от моите дни, последвайте ме в Instagram, търсете bobi_marinova.

Надявам се да ви е било интересно. Лека :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар