понеделник, 12 декември 2016 г.

Blogmas #12 - DIY сушени портокали

Здравейте!

Днес ще ви покажа как да си направите играчки за елхата от портокали и декорация с мандарини.

Портокалови играчки

Необходими материали:
1 портокал 
карамфил на зърна
червена панделка

Начин на изработване:
Нарежете портокала на резенчета и го наредете в тавичка. Сушете на 150 градуса за 40 мин с вентилатор. Моите приятелки ми помагаха и докато чакахме портокалите, те рисуваха. 
Когато са готови, направете дупка в края и нанижете червената панделка и завържете. Забучете карамфила в кръг, както на снимката и сте готови. 

Декоративни мандарини
Майка ми купува едни дребни мандарини, които въобще не ми харесват, много са ми горчиви. Затова ги направих на коледна декорация и наистина се получи много добре.

Необходими материали:
мандарини
панделка и карамфил

Начин на изработване: 
Наистина е много лесно. Омотайте мандарина като подарък и завържете панделката отгоре.
Между панделката забучете колонка от карамфил. Вижте на снимката. за да ви стане по-ясно.

Надявам се идеите ми да са ви харесали. Ако направите декорациите, снимайте ги, качете ги в Instagram и напишете #декорациятанабоби . Ще чакам да видя как ви се е получило. Лека :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар