неделя, 4 декември 2016 г.

Blogmas #4 - TBR рафта ми за Коледа

Здравейте!

Днес реших да споделя с вас какво ще чета по коледните празници, тъй като няма нищо по-приятно от това да се завиеш на Коледа с някое топло одеяло, да пиеш чай и да четеш коледни ( в моя случай и не само) книги.

1. "Сняг вали" на Джон Грийн
Наистина съм развълнувана за тази книга, тъй като съм чувала най-различни мнения за нея, но аз разбира се ще споделя моето в ревю. Някои хора казват, че много им харесват и трите истории, а на други не им допада третата. Кажете ми вашето мнение, ако сте чели книгата.

2. "Огненият престол" на Рик Риърдън
Прочетох първата книга пролетта и там действието се развиваше по Коледа, сега по Коледа ще чета втората, чието действие се развива през пролетта, няма лошо. Почнах я, както вече разбрахте от предния блог и макар че съм още в началото мога да кажа, че наистина ме заинтригува и ще я прочета с интерес.

3. "Ангел с часовников механизъм" на Касандра Клеър
Тази книга ми я подариха преди 3 години, но аз чак сега стигнах до нея, е по-добре късно, отколкото никога. Не мога да кажа нищо за нея все още, но отново, очаквайте ревюта и на трите книги.

Надявам се да ви е било интересно. Ще се радвам да ми споделите кои книги ще четете вие през предстоящите празници. Лека :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар