понеделник, 5 декември 2016 г.

Blogmas #5 - Коледен таг

Здравейте! Днес ще направя Коледен таг. Ще го разделя на три части, защото въпросите са 17, а аз искам да отговоря подробно на всички. Чувствайте се свободни и вие да го направите. 

1. Кой е любимият ти коледен филм?
Честно казано нямам, защото много харесвам коледни филми и не мога да избера само един. Като малка много харесвах "Сам вкъщи", гледала съм го сигурно 20 пъти. Много харесвам и "Елфът", наистина много сладък филм, гледайте го, ако още не сте. За други филми наистина не мога да се сетя в момента, но и много от тях не мога да си споня как се казват.

2. Имали ли сте снежна Коледа?
Да, имала съм и си спомням, че бяхме на почивка на Златни пясъци и гледахме как вали сняг на плажа. Беше наистина много романтично.


3. Къде обикновено прекарвате празника?
Всеки път различно. Най-често на хотел за 3 или 5 дена, но напоследък сме си вкъщи с цялото семейство, което включва 20 човека, не ме питайте как се събираме.

4. Коя е любимата ви коледна песен?
All I want for Christmas is you много ми харесва, но и коледните песнички на Coca Cola също ме разреждам се с коледно настроение. Преброихте ли колко пъти използвах "коледно"? Съжалявам , но все пак това са КОЛЕДНИ постове, нека се усеща, че наближава най-хубавият празник в годината.

5. На Коледа или на Бъдни вечер отваряте подаръците?
Винаги на Коледа. Значи, ще се пукна от любопитство, ама няма да го отворя, ще го пазя и ще се изненадам на сутринта на празника. Така стана и с Good box декември, дойде 10 дни преди Коледа, сложих го под елхата и всеки ден го гледах, но все пак издържах до Коледа.

6. Можете ли да назовете всички елени на Дядо Коледа?
Не. Знам само Рудолф и Купидон, 

Това е за днес. Чакайте продължението! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар