четвъртък, 1 декември 2016 г.

Blogmas #1 - Само на мен ли ми е студено?

Здравейте! 

В момента четете първият ми пост от Blogmas и първо искам да знаете, че едва ли ще имам възможност да пиша всеки ден, но ще качвам колкото мога по-често. Blogmas-а представлява постове на тема Коледа и студа...е днешният е посветен на студа.

Тази година зимата дойде по-рано, 1-ви декември е и вече два пъти валя сняг в Бургас. Днес ще ви дам няколко съвета, които да ви помогнат да се справите със студа.

1. Студа го свързваме с настинки и за да избегнем такива е добре да пием витамини или добавки. Най-добре се консултирате с Вашия личен лекар. 

2. Пийте чай! Сериозно обожавам чай, преди пиех по 2-3 чашиО на ден, сега нямам възможност, тъй като съм по цял ден на училище и пия по 1, но скоро ще възобновя традицията. Любимият ми е от лайка, мед и ванилия. Споделете ми в коментарите кой е вашият, за да го пробвам

3. Момичета, знам колко е неприятно, когато ни изсъхват устните и кожата. Аз постоянно използвам крем за ръце и балсам за устни. Кремът е на Oriflame и скоро ще има подробно ревю на него, а балсамът е на Himalaya, за който вече  съм писала само хубави неща в "Моите балсами за устни"

4. Сложете за тапет на телефона или лаптопа си снимка на камина. Когато я погледнете ще ви става топло и уютно.

5. Обличайте се правилно! Обличайте се на катове и не излизайте без шапка и шал както аз правя. Добре, че имам приятелка, която да ме опакова, обичам те Ина!

Това беше от мен за днес. Ако искате да видите другите ми постове на тема Blogmas, последвайте блога ми. Лека нощ!



Няма коментари:

Публикуване на коментар