петък, 5 август 2016 г.

Поръчка от Oriflame #1

Здравейте!

Преди известно време се регистрирах в Oriflame и в този блог ще видите мини ревюта на продуктите от първата ми поръчка.

Нещото, което ми грабна окото от първото разглеждане на каталога бе коригиращ стик от две части.

Едната половина е за коригиране на пъпки и зачервявания, а другата е с екстракт от чаено дърво, което лекува и се бори с пъпките. Бях много изненадана, когато си сложих за първи път зелената част на една пъпка, а на другата сутрин я нямаше. От тогава не съм го ползвала, но силно се надявам да продължава да ми действа така.

Коригиращата част е един цвят, подходящ за всеки тен. За него нямам особено мнение. Съвсем нормално прикрива несъвършенствата по кожата и е сравнително дълготраен.

На снимките можете да видите двете части, нанесени на ръката ми, и вече разнесени.

Коректор - 4,50 лв

Другото нещо, което си поръчах е комплект от 5 части за 9,90 лв. Той съдържа мъжки сапун, душ гел , рол-он, крем за ръце и кърпички за ръце. Този комплект го разделихме за семейтвото и за мен останаха тези необикновени кърпички за ръце, които не са точно антибактериални, но и овлажняващи и омекотяващи. Съдържат масло от макадами което обяснява цената от 11,90 !!!
В този комплект ми излязоха 6 пъти по-евтино, така че това е много добра оферта.

Надявам се статията да Ви е била интересна и да съм Ви помогнала. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар