понеделник, 29 август 2016 г.

Поръчка от Oriflame #3

Здравейте!

Скоро пристигна поръчката ми Oriflame и аз с първи впечатления бързам да споделя мнението си за продуктите.

Първото нещо, което си харесах беше подхранващ серум за нокти. Пробвала съм го само веднъж и не знам дали наистина действа, но очаквайте ревю след известно време. Засега мога да кажа какви са неговите функции:

- Хидратира сухите и чупливи нокти

- Помага на ноктите да растат по-силни и гъвкави

- Възвръща красивия вид на нокътя

- Възстановява и подхранва слабите и чупливи нокти.

Моя приятелка го използва за първи, път преди да се лакира и сподели, че лакът не се е задържал, а се е белил. Затова е по-желателно да се използва след изтриване на лака, за да се възстанови нокътят.

Серум за нокти - 5,9 лв

Второто нещо е червилото Pure Colour. Моят цвят е Soft Caramel и всъщност почти няма цвят. Подходящо е за ежедневието, тъй като само придава блясък - както може да видите на ръката ми, въпреки че на нея стои по-пигментирано.

Червило Pure Colour - 2.9 лв

С третата поръчка събрах около 100 точки, което ми позволи да взема пътната чанта на Oriflame само за 3,9 лв. Много практична чанта, в прекрасен цвят. 

Надявам се да съм Ви била полезна :))



Няма коментари:

Публикуване на коментар