сряда, 10 август 2016 г.

Нови придобивки от Lilly #1

Здравейте!

Скоро си купих палитра на Essense и четка на ecotools, за които искам да споделя мнението си. 
Исках да си взема сенки, подходящи за лятото, затова първо потърсих на щандовете на любимата ми марка козметика - Essence. Палитрата се казва quattro shadow и е номер 4 to die for. Цветовете са нюд и според мен подхождат на всеки. Сенките са много дълготрайни и спокойно може да се носят без база. Палитрата е съставена от 4 цвята и е много подходяща за опушен грим. 


На снимката виждате суочове на 4-те цветя без база за сенки.

Първият цвят е перлено бял с блестящи частици. Аз го използвам за просветляване на вътрешния край на окото.

 Втория светло розов перлен цвят с 
брокатени частици. Нанасям го като основа.

Третият е перлено кафяв с повече брокат, отколкото първите два. С него подчертавам вдлъбнатината и го разнасям навън, за да придам опушен ефект. 

Четвъртият е матов тъмно кафяв и го използвам рядко като очна линия.

Палитра сенки Essence - 6.6 лв

Четката на ecotools за мен беше труден избор, тъй като ми беше странно да дам 13 лв за четка, но сега не съжалявам за нито един лев. Четката е много качествена и мека. Косъмчетата са тънки и дълги и са подредени по специална технология. В краищата четката е с къси влакна, а в средата с дълги. Това, което ме учуди бе етикетът, на който пишеше, че четката е за коректор. Но още като я видях и след като я използвах няколко пъти съм убедена, че може да се използва за смесване и разнасяне на сенките.

Надявам се да съм Ви била полезна и да Ви е било интересно. Ако имате нужда от такив тип козметични продукти не се замисляйте и купувайте, защото няма да съжалявате.

Няма коментари:

Публикуване на коментар