четвъртък, 18 август 2016 г.

Поръчка от Oriflame #2

Здравейте!

Преди известно време пристигна втората ми поръчка от Oriflame и вече с първи впечатления мога да споделя мнението си за продуктите.


Нещото, от което имах голяма нужда, бе BB cream. Избрах този на The One в средния цвят, който май се водеше Fair и ми пасва идеално. Още от първото използване забелязах, че кремът е много наситен и покривен, както можете да видите на първата снимка. Веднъж пробвах фон дьо тена на майка ми на Very me и беше по-лек от моя BB cream. Затова имайте го в предвид, ако ще си го поръчвате. Въпреки това продуктът много ми харесва и не бих казала, че това е недостатък.


Вече разнесен на ръката ми, виждате как кремът прикрива порите и оставя матиран завършек.


Много голям плюс е наличието на SPF 30.


Ако имате нужда от BB cream се обърнете към този и обещавам, че няма да съжалявате.


Цена - 6,9 лв


За по-лесно разнасяне на кремът си взех гъбка, за която нямам особено мнение, върши си работата като всяка друга бюджетна имитация на beautyblender.


Цена - 5,5


Отдавна си търсих матиращи кърпички и намерих в Lilly на essence, но ми се сториха скъпи (около 5 лв). Взех си тези на Oriflame, защото бяха на голямо намаление (от 10 лв на 2,9) и останах доволна. Тъй като кожата ми е комбинирана към мазна, си ги използвам най-редовно с помощта на моите приятелки Ина и Мария, на които често услужвам с кърпичка :)).


Последното нещо, което си поръчах е охлаждащ крем за крака с много приятен аромат на киви и мента.

Цена - ок. 3 лв

Надявам се да съм Ви била полезна и да пробвате някой от продуктите, защото всички си заслужават.


 



Няма коментари:

Публикуване на коментар