събота, 4 март 2017 г.

Любимци за февруари 2017

Здравейте!

От днес започвам нова рубрика в блога си, а именно - любимци на месеца.
Започвам с козметиката. Както скоро споделих с вас, косата ми претърпя гаден период, затова засилих грижите за нея. Поръчах си от Oriflame този CC крем за коса, от който останах много доволна. Заглажда и предотвратява наелектризиране, подхранва краищата, заздравява корените и освежава косата. Ако попаднете на представител на Oriflame не се колебайте, поръчайте си го.

Този месец преоткрих боровата си вода. Използвам я сутрин и вечер като тоник и много ми харесва действието и. На някои миризмата може да не се хареса, но на мен ми е много приятна. Когато я използвам се чувствам спокойна, че слагам на лицето си натурални продукти, а не чиста химия.





Напоследък съм много зарибена по Rocky rice и зарибявам другите около мен. Всъщност всичко започна с нискокалоричния обяд на моя съученичка Кати, която често обядва само ябълка и нещо сладичко. Благодарение на нея обядът ми завършен с Rocky rice е по-вкусен. Всъщност представлява оризовка, между която има парченца ягодка или портокал и всичко е покрито с шоколад, знам звучи много вкусно. Продават ги навсякъде на достъпни цени. Пишете ми в коментарите, ако съм ви зарибила.

Още нещо за хапване - тези бисквити на Billa. Мама ги намери, много ми харесаха и вече задължително трябва да имам поне една кутия в шкафа за сладки :D.

Надявам се да ви е било интересно и да съм предизвикам интерес към някой от любимците ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар