петък, 14 октомври 2016 г.

Моята колекция червила

Здравейте!
Скоро ще направя "Грим колекция", но реших да направя отделно ревю на червила ми, тъй като това е любимата част от ежедневния ми грим.

Първите ми червила са на Golden Rose и те наистина са любимите ми червила ever. Имам червила от много техни серии, но любимите ми са ultra rich colour и матовите.

Golden Rose Ultra rich color 47
Започвам с най-любимото си червило, което отива на всичките ми дрехи и на всички сезони - Ultra rich colour номер 47. Много приятен, наситен прасковен цвят. Нанасяйки го е по-кремообразен, но после става матово. Много съм доволна от него, защото е и много дълготрайно, издържа цял ден без да го коригирам.

Продължавам с матовите серия. Първото е номер номер 02 и на мен ми стои като лилаво. Може би зависи от цвета на кожата, защото на майка ми изглежда розово. Единственият недостатък на матовите червила е, че често ми изсушават устните до степен белене.Другото червило от същата серия е номер 05. То е много наситено розово в стил Барби. Нося го само лятото с подобен цвят дрехи.

02 Golden Rose Velvet Mat                   05 Golden Rose Velvet Mat


















Golden Rose (отдолу 61, отгоре 127)
Третата серия, от която имам червила, е най-старата и евтина. Вече не ги ползвам много, но бих казала, че качеството отговаря на цената - около 3 лв.
На тази серия имам номер 61  и 127. Номер 127  беше грешка,тъй като е много светъл, а аз съм със светла кожа и съвсем се губи цветът (изглеждам като вампир).

Последната, но не на последно място по качество е новата серия - crayon, от коятоимам два номера - 14 и 17     Напоследък нося само 14, тъй като е нюд и е подходящ за ежедневието. Номер  17 е същият като матовия 05   , обърках се, когато го купувах... Ето ги всички цветове:

AVON Color trend HIGH SOCIETY

Имам едни единствено червило на AVON Color trend, което много ми харесва, защото е леко и в приятни цветове, да цветовете са два. Единият е светло розово, а другият е по-тъмен.

Надявам се да Ви е било интересно и да съм ви помогнала с избора на червило :)).

Ще се радвам да прочета в коментарите малко за Вашето любимо червило.

Няма коментари:

Публикуване на коментар