понеделник, 19 септември 2016 г.

GIVEAWAY

Здравейте! 

Днес блогът ми става на 3 месеца и по повода правя този малък Giveaway за Вас. Той е посветен на една от главните ми теми - козметика. Победителите са двама:

Единият получава единична сянка на Oriflame в много приятен лек пепел от рози цвят, подходящ за всеки сезон. Условията са:


1. Последвайте блога чрез бутона "следене"
2. Коментирайте отдолу кой Ви е любимия пост и какъв искате да напиша.

Другият победител получава Face Wash 3 in 1 на Oriflame, който подхранва и омекотява кожата.Условията са: 
1. Харесайте страницата ми във Facebook Bobi Marinova blog.
2. Споделете публикацията във Facebook. 

Макар и скромни, тези подаръци ще са от сърце. По-голям ще има за годинката, а преди това има и други изненади, така че последвайте блога ми :)). Благодаря ви за подкрепата!

Можете да участвате до края на месец Септември, а победителите ще бъдат избрани на произволен принцип на 1-ви Октомври.

Успех!

Giveaway-ът важи за територията на България.

4 коментара:

  1. Здравей, Боби! Най-много ми харесва блога ти "Скучно ми е". Ще се радвам да направиш блог със съвети за по-лесно учене.

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Любимият ми твой блог е"Скучно ми е".
    Предлагам да направиш блог с рецепти, подходящи за училище.

    ОтговорИзтриване
  4. Диляна Андреева
    Любимият ми твой блог е ,,скучно ми е,,. Ще се радвам да направиш пост грим колекцията ти.

    ОтговорИзтриване