понеделник, 12 септември 2016 г.

Нови покупки #1 Отново на училище

Здравейте!

Скоро излязох по магазините да пазарувам за училище и естествено се отклоних от нуждите ми веднага щом видях огромния надпис на витрините на Caliope "Ликвидация". И така бях настроена да видя много евтини парцали, но си намерих подходящи за края на лятото блузки. Купих си 5 еднакъв модел тениски в различни цветове по 3 лв и една с дълъг ръкав за 5 лв. Ето две от тях тях:


Няма как да не вляза в козметичен магазин, та се отбих в dm. Там намерих промоция на мицеларна вода ма Garnier и реших да се възползвам. Мисля, че ще ми допадне, тъй като е за моя тип кожа - мазна. Взех си също и и душ гел на Balea, който ухае много приятно.


Цена на душ гел - 2 лв             Цена на мицеларна вода - 6,3 лв

Все пак успях да намеря това, за което излязох да пазарувам - обувки, раница, яке, риза и черен панталон и пола.

Гуменките са от Sport Vision на ellesse и много ми допада цвета. Цена - 75 лв


Раницата е на addidas и беше около 50 лв.

Якето е от Berska и е същият цвят като гуменките. Ще го нося есента и пролетта. Цена - 35

Черният панталон е от NewYourker, еластичен е и е много удобен и елегантен. Цена - 40 лв.


Ризата е закупена от търговски център "Престиж". Цена - 13 лв.


Полата е поръчана от WMzona.
Надявам се да съм Ви била полезна и да сте намерили това, което търсите, тук. На всички ученици пожелавам приятно пазаруване... спокойно ще свърши училище и ще искате пак да се върнете в първи клас :)).

Няма коментари:

Публикуване на коментар