петък, 13 януари 2017 г.

Поръчка от Oriflame #4

Здравейте! Напоследък ми се насъбраха доста нови продукти от Oriflame, които не съм споделила с вас, та ето ги и тях...

Започваме със сенките от Giveaway-я, нямаше как да не си поръчам и аз. Цвета много ми харесва, пигментацията е слаба,но достатъчна за ежедневен грим, с правилната основа ще са издържливи, кутийката е много некачествена, но качеството отговаря на цената. Препоръчвам ги, ако искате нежен и лек блясък за ежедневието.

Продължаваме със спиралата на The One 5-in-1 Wonder Lash Mascara. Това ми е първата спирала за обем и засега съм доволна. Мисля, че не прави миглите чак толкова обемни, но това, което ме впечатли бе четката, с която миглите се извиват прекрасно без да се налага да използвам извивачка за мигли.


Поръчах си също една уникална маска за лице, за която не мога да кажа нищо лошо, въпреки че ми се иска да е в по-голям размер, това е Essential Hydrating Face Mask. Още с отварянето на тази маска се усеща силният аромат на диня и ми се иска да я изям, но отново си спомням, че количеството не е много. Консистенцията и е като желе и щом я сложа веднага попива. Тази маска е много подходяща за тийнейджъри със смесена кожа. Тя изчиства мазното от кожата, но без да изсушава, премахва зачервявания и се бори с пъпките. Наистина съм много впечатлена от тази маска и ще продължа да я използвам.

Много се радвам, че успях да си взема комплекта от 5 части, който беше на пролетна тематика на такава хубава цена от 25 лв. Той включва тоалетна вода, гореща маска за коса, балсам за устни, крем за ръце и ексфолиращ сапун. Не умея много добре да описвам парфюми, затова ще се задоволим само с "пролетен аромат". Аз харесвам такива леки и ненатрапчиви нюанси.
Балсама за устни и горещата маска още не съм ги отворила, но крема за ръце ми стана фаворит. Не мога да повярвам, че от целия комплект най-много ми хареса един крем за ръце, но е факт. Ексфолиращият сапун също не е лош, но не е за всеки ден, тъй като кожата се изсушава много. След употреба буквално скърцам и задължително трябва да се намажа с лосион. 

Взех си четка за вежди и мигли, за която не мога да кажа нищо особено, върши си работата като всяка друга четка за същата цел.

Това беше част от покупките ми през последните 3 месеца, другата очаквайте скоро. Пожелавам ви лек и позитивен ден!


Няма коментари:

Публикуване на коментар